OSTMINE

Kas teie lehel on võimalik osta ka veebipoest?

Ei. Meie leht ei tööta veebipoena ja sealt ei ole võimalik osta kaupu otse ilma meiega suhtlemata, kaubaga tutvumata ega ostuvajadust täpsustamata.

Kas te toimetate ostetud kaubad ka kohale?

Jah, kui oleme selles kokku leppinud. Kui ostate meil katla siis on selle toimetamine Eesti mandriosas teieni tasuta. Muude seadmete soetamisel täpsustub transpordi maksumus tellimuse vormistamisel. 

Mis juhtub peale hinnapäringu esitamist?

Peale hinnapäringu esitamist võtab meie töötaja teiega ühendust ning täpsustab võimaliku tellimuse detailid, samuti võimalikud lisaseadmed ning paigalduse vajaduse.

Peale detailide täpsustamist ja võimalike lahendusvariantide tutvustamist saadame kliendile pakkumuse. 

Kuidas toimub kauba eest tasumine?

Kauba eest tasumine toimub arve alusel. Me ei küsi kunagi teie pangakaardi või pangakonto andmeid. 

Kas ma saan ostetud kauba ka tagastada?

Nohetec OÜ teeb endast kõik oleneva, et klient saaks meilt kvaliteetse ja kliendi vajadustele vastava kauba. Sellest johtuvalt ei toimi meie leht veebipoena ja me ei teosta müüki ilma kliendile kauppa tutvustamata. Kauba tagastamise kohta saate täpsemalt lugeda lehe jaluses olevalt “Toote tagastus” lingilt. 

Kaua võtab aega toote saabumine kui toode on tellitav?

Igal tootel on tarneaeg erinev. Hetkel mõjutab toodete tarnet halvenev COVID-19 olukord tootjamaades ning mõne toote tarnimisel võib esineda olulisi viivitusi. Tarneaeg selgub tellimuse täpsustamise käigus.  

Mis on lemmikud?

Lemmikutesse saate lisada tooteid mis teid enam huvitavad. Sealt leiate need kerge vaevaga ja ei pea otsima kogu tootevaliku seast uuesti. 

Mis juhtub kui saan puuduliku või kahjustatud toote?

Kui teile toimetab tooted kohale transpordiettevõte palun kontrollige kauba komplektsust ja terviklikust koheselt kauba saabumisel. Kui kauba toimetame kohale meie, saate vastava teavituse teha koheselt meie töötajale. Kindlasti võtke meiega puuduste avastamisel koheselt ühendust et saaksime teile pakkuda vastavat tuge ja täpsustada teiega koostöös võimalikud lahendused. Kliendi rahulolu on meile oluline. 

Kas te koostate vajadusel ka projektdokumentatsiooni?

Ei. Meie müüme ja vajadusel paigaldame teile küttesüsteemi vastavalt olemasolevale projektdokumentatsioonile. Me võime soovitada võimalikke projekteerijaid kuid meie soovitused ei ole teile kohustuslikud. Tehke alati endale selgeks kas, ja millist dokumentatsiooni te vajate. Üritame teid aidata vastava oskusteabe kogumisega meie “Nõuanded rubriiki”